May 14, 2011

berSAMA-sama

sudah berada di rumah. seronok gila! 1sem tak blk uma langsung, sgt2 rindu semua org. 1st person yg aku jmpe, well, abah t'sayang la. dah die yg amik kat klia. mak keje, adik skola.sedeyh T.T tapi tak kisah la. dalam keta, memang membebel2 je ngan abah. cite itu ini. tapi psl boys takde la. takut kena ceramah. hee =p sampai uma je memang aku tdo.penat gila kot. seharian tak tdo excited nak blk punye psl. 1st time tgk blik sendiri setelah sekian lama ditinggalkan. OMG! sgt bersepah okey. terima kasih adik. haiyo~ 
mak baru blk keje, suprise!~ padahal memang mak tau aku dah blk pun. haha. salam2 sayang2 then..sembang2 macam gila. sume bende aku nak cite kot. owh my, sgt teruja, semangat, ishh gila la! lama gila kot tak sembang2 ngan mak. slalu dlm hp, fb je. tak best. memang sembang tak henti2 la. hp tah kemana, cam lupa yg aku ade hp. sorry encik akim, sorry encik ridhzwan, sorry encik danish. i dgr bunyi hp, just rasa mls mau angkat sebab seronok menyembang. well, anak branak kalau dah jumpe memang camni la. hehe. deal ngan mbr2 mau kua lepak ptg tu pun tak jadi. mom always no1, sorry bebeh. 
yang best nye kan kan, kiki & koko dpt jumpe family diorang! wah memang best la kan. lama jugak diorang tu b'dua je teman aku. tapi kan..err..kiki & koko, sorry la biar korang lama2 dlm kotak. takkan la aku nak pegang dua2 naik flght. style dah okey cam p'puan matang berumur 21thn ngan heel & handbag nye, skali pegang teddy. memang takde org ngorat la camtu. bhahaha (joke semate mate). memang sedap la tdo skali ramai2 dgn semua family kiki & koko, even sempit sket. katil single je, cam aku la. =p ishh, memang best la. memang best kot. best gila. gila2 punye best <-- owh syira plz stop saying same words -,-''


cam happy gila tgk diorg kan? =D

No comments:

Post a Comment