April 2, 2011

WalkAway

Arini, aku kua lagi..Keluar ntah ke mana, tiada hala tuju..
Planning nak lepak Pizza Hut ag, tapi dtg lambat, full plak org..
Penat memusing 1 UK tu, aku deside utk ke tempat lain. Keluar ke bandar Labuan. Bandar yg aku belum kenal sepenuhnya, bandar yg tak tau org nye camne, bahaya ke tak, aku redah je.
Memang arini aku berjalan je.. Berjalan sampai kaki aku melecet..sampai bahu aku lenguh bawak lappy..Tersepak batu?tak tau la berape kali..sampai nak jatuh, aku jalan jugak..jalan sampai aku jumpa jalan..jalan sampai aku betul-betul da tak larat..bukan cume batu, lubang pun aku terpijak. Nasib la tak dalam. Sampai satu tahap, aku tak tau la camne kaki aku bley tersadung kat mane pun aku tak perasan. Nak jatuh da, tapi nasib aku tahan. Pakcik teksi je yg nampak aku, fuhh! -,-''
Jalan punye jalan, rupenye aku pusing-pusing kat 1tempat je. Labuan bkn bsr sgt pun..Aku nampak KFC dekat dgn Terminal Feri. Aku singgah, aku beli food, lepak kat atas sorang-sorang and on lappy. Macam biase, FB ngan BLOG la kan.
Aku duduk je rasa macam heaven je. Hilang terus rasa sakit kaki aku walau skejap, tak kesah la. Mlecet? memang pedih. Tapi tak bley lawan pedih kat hati aku. Lantak-lah kan. Lame-lame elok,insyaAllah..
Biar la sakit, aku harap ini yg terakhir. Jangan la kacau hidup aku lagi, aku da cukup sakit sebab KAU.


:: katakan aku bodoh sekalipun, aku tetap mencari-cari diri aku yg dulu.





rosak da, t'pakse beli baru. haha

3 comments:

  1. Hey babe.. Puas sakitkan diri sendiri? kenapa kau nak buat diri kau macam tu.. Aku faham perasaan sakit, derita, yg kau alami tu. Tapi jangan la smpai kau kau buat diri kau macm tu. Think about your family. N most important think, think about yourself. U should love urself more than anyone.
    -maaf atas nasihat dr seorang sahabat ni

    ReplyDelete
  2. xtau la babe, aku jd bute skg ni..lemah, bodo, sume nye la..t'lampau pcaya kt org kot..last2, taik yg aku dpt,damn btul t.t

    ReplyDelete
  3. muhd mana boleh jadi 'babe',,hakhak,,dude la,,

    ReplyDelete