April 20, 2011

Pengakuan

Dont know where to start..
I want them to know who am I..
Im juz an ordinary girl, always doing something stupid & wrong.
To get an attention.
To feel like Im important.
To makesure that Im not alone.

1. Ahmad ridhzwan
    i tau u baik sgt, dari dulu sampai la skarang. Dari i blom couple, da couple, n da break, u still layan i baik. Bila i mrajuk, u pujuk. Even takla sweet sgt, tapi u still pujuk. U takkan biarkan i, ade je surprise yg u bagi kat i. Time i ulser, u kirim ubat dari Johor ke Labuan semate-mate utk i tak rasa sakit. I still ingat masa mula2 knal u, i cume cakap nak mkn choc, then u kirim 1kotak choc utk i ke Sg.bsr. Thanx a lot. U laki yg sgt baik yg pnh i knal. I tak tau lepas ni u still layan i cam sbelum2 ni atau da penat dgn kerenah i. I tak berhak nak ckp ape2, itu hak u. I juz nk u tau yg i sgt b'syukur knal u.

2. Lokman Nul Hakim
    u memang sweet, macam Adam dlm cite Adamaya. U memang tau i manje, ngade2, n kuat mrajuk. Tapi u okey je, still pjuk even bkn slh u. Lawak u memang tak pernah stop, ade je bnde mrepek yg u wat sampai i kdg2 memang tak larat la nak gelak. Tapi i tak tau nape i tak plih u. Mayb sebab u ramai sgt girl frens kot. Even u ckp sume tu kwn je, ntah la. I hope u faham. " i xleh tgk u sedih sbb i pun sedih gak nnt, sume yg u wat ade sbb.." thanx a alot sebab memahami. n sorry sebab wat u susa ati. i okey, u jgn la risau sgt ea..

3. Engku Shah Danish
    i baru je knal u kan, even u da add ym i b'tahun kot. U msg i tak lyn pun, siap ckp da de BF ag dulu, cian u. punye la jujur pngakuan i tu kan. But suddenly i tiba2 rasa da lame sgt tak on ym. I on, u msg, i rep. Then dari ctu la kite knal n tros rapat. Macam2 jgk la i cite kt u, n u pun same. Rasa cam da lame knal. Sgt selesa bila chat ngan u. U memang lawak gile, ade je yg u ckp. Even i juz rep "owh" pnjang je ayat u rep, ade je ayat u. Tak pernah langsung bosan bila chat dgn u, serius. P'samaan kita pun byk. U suke shopping, i lagi la suke. bila i ckp i jht, u mesti ckp i bkn la jht, cume manje, p'puan memang la camtu. Tau je u ape yg p'puan nak, kan? memang u sgt2 best. n i tak mnyesal knal u even t'lambat.

4. Mohd Nor Azmi
    Sorry la aku slalu panggil ko pacik. Tapi ko pun panggil aku macik kan?hehe. Ko pun baik sgt dgn aku. Time aku down gile, macam2 nasihat ko bagi. Even ko cam ganas sket, kaki music n senantiasa bz dgn band ko, text aku ko tak pernah abaikan kot. Ade je ko utk teman aku. Bila aku rasa cam takde tmpt b'manje, ko la jadi mangsa.hehe. kdg2 ko sweet la jugak, panggil aku syg, princess, sweet, dear. Even takde meaning aku tak kisah la, aku t'senyum2 gak.hehe. Tapi yg aku tak bley lupe masa aku sunyi sgt, ko ckp " aku da bpe lame duk umah sewa sorg, aku saket ke ape sorg, takde duit nk mkn pun sorg2.releks la dear,pape ko luah je kat aku ek ". ni la ayat yg aku slalu ingat.. tak pernah lupe. Sakit2 aku, sakit lagi yg ko rasa. Aku nak kuat macam ko, thanx sgt2 sebab sedarkan aku.


:: Playgirl? hanya kamu yg mampu menilai sendiri. Bukan utk mencari yg t'baik, jauh sekali m'permainkan. Cuma ingin d'fahami agar tidak b'laku p'selisihan faham dan prasangka buruk. Saya hanya insan yg lemah yg tidak dpt lari dari melakukan kesalahan.

2 comments:

  1. kita di hadapkan dgn pelbagai pilihan...
    sama ada utk dibuat pasangan @ kawan...
    pilihan terletak d tangan kita jugak....
    pedulikan la apa org mo cakap @ fikir...
    tu hal dorang....
    yg penting..Dia tau apa yg ada di hati kita...
    sayang Syira ketat2....even aku x fham mksud ketat2 ni.... :)

    ReplyDelete
  2. thnx kawan,ia sgt2 m'bantu =)
    p/s:ketat2 means sgt2 syg la dear.hehe

    ReplyDelete