February 20, 2011

Ke"blur"an..

Chapter 3

I wokeup late today..yeah,sooo late.
Pas siapkn assgnmnt last nite aku dgn bangganye sambung cari artikel utk wat presentation esk. Memang la sume da siap tp sje2 je nk ckp pnjang lebar br dpt markah lebih!-konon. So,ms tga mnulis ape yg nk d'bebel tbe2 fb aku bunyi,kluk!(cmtu la kot). Classmate aku rupenye, tnye psl assgnmnt app.comp yg aku da siap td. Die soh anta,okey aku pun anta la. Rupenye PDF kt lappy aku ni xbpe nk btul sgt. Ha?bia btul??n yg mnambahkan aku gelabah ag ble classmate aku ckp kne anta skg gak coz duedate die kowl 8pg. Owh great! Memang aku xtdo mlm ni. So aku pun tros la kejut roommate a.k.a BFF aku sbb die ckp mau anta tgahri. Xkan nk bia die t'lps anta pulak kn.. Xla kejam sgt,huu..
Okey,da kowl 4pagi but kitorang still dpn lappy btulkan bnde yg xbpe nk btul..Sampai pale aku pun da berat gle..n BF aku pun da risau aku xtdo2.. Last2, kitorang redha je weyh! Send je assgnmnt tu n pk memang die jd cmni kot..-hopefully. Kowl5 br aku btul2 tdo..ye,memang tros pengsan! But after calling my By la.hehe =p
Bunyi hp! adoi sape pulak call pg2 bute ni..tgk skrin hp, MY MOM+skali muke die =D 
Mom : heylow.
Syira : heylow mak..
Mom : ko tdo lagi ke ni?blom bgn?
Syira : blom mak..smlm tdo kowl 5pg..
Mom : eit,ade exam ke?
Syira : xla,wat assgnmnt..
Mom : owh..ha xpela,sambung tdo dlu.
Syira : npe call ni mak?
Mom : sje je,tnye khabar..
Syira : owh..okey2..
Mom : duit ko ade lagi x?
Syira : ade mak, tp esk nk kua bli losyen food sume da abis. So esk abis la duit.huhu
Mom : ha okey,nnt abis bagitau je abah nnt abah bankinkan.
Syira : okey..bye mak,askum.

Then aku tros tgk jam rupenye da kowl 12.48 tgahri..tp,aku sambung tdo blk sbb mak yg suruh td.hee ^,^
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kali ni memang btul2 aku bgn,tgk jam..kowl 2 stengah??hui~ Ade 2msg,n dua2 dr en.hubby aku.
1st : Syg....
2nd : Tdo btul syg,hehe..
n aku pun tros reply msg tu. Sorry la en.hubby,arini sy kalahkn awk,slalu awk je yg lewat.haha.

p/s : Act xtau ape motif chapter kali ni,mayb juz nk gtau yg aku bgn lewat kot.HAHA

No comments:

Post a Comment